Gravatar

#1 Bony 16 år siden

Den gamle tråd blev endnu engang for tung. Så her er den nye tråd om hvilke godbidder i kæler jeres ører med..

Gamle tråd: Clicky Linky.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 Bony 16 år siden

Jeg har fundet Volbeats nyeste skive frem igen. For fanden hvor er det et lækkert album..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 16 år siden

Antiloop's Nowhere To Hide.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 *Iceman 16 år siden

Jeg er så småt begyndt at varme op til den kommende Dimmu Borgir koncert i København. Har først for nylig stifted bekendtskab med dette blackmetal band og har købt et par af deres album. Hvis man er til den slags kan jeg klart anbefale det.

Eller ligger Volbeat skiverne og Metallica sjov nok ret ofte på min playlist for tiden sammen med Dream Theater og In Flames.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#5 dyg 16 år siden

#4 - Hvornår spiller dumme birger i kbh? Lyttede meget til dem en overgang, men er blevet ret træt af dem på det seneste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 *Iceman 16 år siden

Det er den 29.10.07 på Vega

Link til Vega Koncert Kalender
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#7 filmz-sanjo 16 år siden

[url= Knopfler - Brothers in Arms, smuk sang[/url]

Dog, kan det godt høres at Mark Knopfler er kommet på i årene.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#8 frygtl0s 16 år siden

anberlin - cities
anberlins myspace
Gravatar

#9 filmz-sanjo 16 år siden

og lige en mere af Mark Knopfler

[url= Aye Man[/url]
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 16 år siden

Netop i dette øjeblik hører jeg Black Stone Cherry, som jeg lige har opdaget. De er sgu fede! Fed retrotråd blandet lidt Creed vibes.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: